woensdag 4 januari 2017

Mijn eigen weg...

Soms gaan dingen anders dan we als mens zijnde van te voren kunnen bedenken.
Zo heb ik gister en vandaag andere keuzes gemaakt dan ik zelf had kunnen bedenken.
Voor jullie, de klant, word straks alles duidelijker, voor mijzelf makkelijker.
Voor nu nog even geen voorbeelden en uitleg.
Vanaf 1 maart ga ik diverse producten voor de creatieve christen verkopen in mijn webwinkel.
Ook een christelijk kleurboek kan niet zonder potloden of stiften en een christelijke stempel niet zonder inkt en papier.
Daarom zullen ook de basisbenodigdheden straks in de webwinkel staan zodat je in één keer alles in huis hebt.
Hopelijk kan ik snel meer vertellen over de producten die in de webwinkel komen!
Voor nu kan ik jullie vertellen dat ik in ieder geval erg enthousiast ben :D
Heel veel liefs en Gods zegen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen